Slutar..

Hejhej.. Jag tänkte bara skriva att jag bestämt mig för att sluta på star stable. Star stable förstör mitt liv, och nu är det dags för mig att säga stopp till mig själv. Jag vill inte ha det såhär längre, så jag har bestämt mig för att sluta. Vad som händer i framtiden vet jag inte, men nu känner jag bara att jag vill slippa star stable. Jag vill inte få min barndom spenderat på ett spel som inte ens är verklighet. you only live once, huh?
 
I alla fall, tack för min tid. Hejdå!!!
 
// Holly Lighthill ♥


Kommentarer
Filippa Skystone

Hur förtör de, vill veta???

2013-05-13 @ 20:07:05
Filippa Skystone

förstör

2013-05-13 @ 20:07:47
Emma Starheart

Va?? Neeeeej! Kan du inte logga in en sista gång så jag får säga good bye till dig Holly???! Kmr sakna dig jätte mycket!!!:) Det där med att ss förstör livet är helt rätt.... ska också sluta spela ss ( iallafall för ett tag framöver)......
Kramar till dig Holly:) Ha dett bra
//Emma

2013-05-14 @ 17:45:49
Emma Starheart

Kan vi säga good bye till varann i ml! Snälla kmr saaaaaakna dig sååååååå!!!!!:)
Snälla svara på det här medelandet
Kramar ha det bra irl!
//Emma S

2013-05-14 @ 17:47:51
Emma Starheart

Hej Holly! Jag saaaknar dig!<3 Ska också försöka sluta spela sso men det är svårt!Kanske loggar in lite då och då:P
Hoppas du har det bra IRL!
Kramar till dig Holly:)

2013-05-15 @ 17:28:15
daphne

holly! :( jag undrade vad fan som hänt med dig vrf du aldrig loggade in. oh gud, det gjorde verkligen ont i hjärtat när jag läste. tack för att jag fick chansen att vara din vän, jag och alla andra saknar dig enormt.. :( <3

2013-05-25 @ 01:18:32
Daphne Southwood

holly snälla logga in en sista gång! vill säga hejdå till dig, du gjorde aldrig det.. du kan väl logga in då o då bara för att snacka me oss? snälla :/

2013-06-09 @ 12:56:47
Emma

Snälla logga in för att säga hejdå till oss:) snälla?
Kramar till dig

2013-06-10 @ 13:52:02
Emma Starheart

Hej igen! Vil också säga att jag saknar dig och kommer alltid minnas dig! Hoppas du kollar på våra inlägg:) Håller med Daphne " kan du inte logga in en sista gång och säga hejdå!! Om du vill kan du skriva det på bloggen:)
Jag kmr ihåg när vi gick i DS och du tog hand om klubb tsm med Hazel:) Det var VÄRLDENS BÄSTA KLUBB som fanna/finns på Star Stable Online:)
I miss you Holly:)
Kramar Emma

2013-06-10 @ 13:57:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0