Championaten gillar inte mig...

Idag har alla championat varit emot mig. ALLA.
 
VC:
Direkt när jag loggade in så vart det tydligen Valedales championat. Jag tog transport till Valedale och skyndade mig till championatet. När jag rider upp på vägen till championatområdet ser jag den tickande klockan. Den visar 03, 02, 01... och 00. Så jag hinner precis att inte vara med.
 
FC:
Nästa championat var Firgroves championat. Championatet startar, jag filmar, och allt går på som vanligt.  Jag ligger 2a, men plötsligt när jag kommer till Minka-området så fryser skärmen till helt plötsligt. >.<
Efter ca 10 sek försvinner det, och allt fortsätter som vanligt. Jag slutade som 10a tror jag...
 
Video:
Klicka på kugghjulet och välj HD!
 
GC:
Championatet efter det var Gyllenåsarnas championat. Jag kommer dit, anmäler mig osv. Klockan tickar och så är det ca 2 min kvar, men plötsligt så diskas jag. Jag försöker snabbt att logga in igen, men spelservern vill inte koppla upp mig... (why?!). När jag äntligen kommer in igen så har det redan börjat, så jag tar transport till Moorland och skyndar mig till Moorlands championat.
 
 
MC:
Jag anmäler mig och allt går bra. Jag ligger 1a/2a hela loppet, men failar efter ett tag vid ett hinder. Många går om mig, men jag fortsätter rida och tar mig upp till en 3e plats. Jag fortsätter ligga 3a ända fram tills mål, och precis när jag ska rida in i målet så rider jag lite snett, och missar det. Jag försöker snabbt rida tillbaka till målet, men en annan person hann rida in dit före mig, och jag slutade som 4a istället för 3a. Yey...
 
 
 

 
Hehe, det där var mina misslyckade championat idag. SS har verkligen något emot mig :(.
 
// Holly Lighthill


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0