Funderar på att byta hemstall...

...till Valedale. Just nu har jag mitt hemstall på Vingården. Det är ganska nära till det mesta, t.ex. GÅD (som man inte kan ta transport till). Men jag är lite trött på stället, jag har bott där sen februari typ... och nu är det maj, så ungefär 3 månader.
 
Nu har jag börjat älska Valedale! Jag tycker det är så mysigt och fint med alla blommor, vattnet, husen osv. Den enda nackdelen med Valedale är att det är så långt till ganska många ställen... men vi får se! ;)
 
(Kan inte ge er några bilder i detta inlägg, eftersom jag spelar på min pappas laptop som inte har fraps instrallerat. Och prt screen-knappen fungerar inte... så ni får klara er utan bilder/med akrivbilder idag!).
 
Vart har du ditt hemstall?
 
// Holly Lighthill


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0